Yale Support
Kontakta vår support eller ta reda på var din närmaste Yale Partner finns!


Produktsupport för privatkund
Skapa ett ärende genom att lämna dina uppgifter via formuläret via länken nedan så hjälper vi dig så snart vi kan.
Supportens öppettider:
Måndag-fredag: 09.00-18.30
Lördag-söndag: 10.00-15.00


Support via artiklar, chatt eller telefon
- Självhjälp 24 timmar om dygnet med skräddarsydda artiklar för just det du behöver hjälp med
- Chatta med en av våra supportagenter
- Prata i telefon med en av våra supportagenter
Öppettider för chatt eller telefon:
Måndag-fredag: 09.00-17.30


Teknisk support för återförsäljare eller installatör
Är du återförsäljare eller installatör och har tekniska frågor eller behöver hjälp, skapa ett ärende här!
Vid reklamationsärenden hänvisar vi återförsäljare och installatörer till ordinarie reklamationskanaler.
Vid akuta problem
Om det uppstår akuta problem – kontakta din närmaste låssmed eller Yale Partner. Givetvis kan du kontakta Teknisk support även vid akuta situationer. Vi försöker då att svara dig så fort som möjligt inom våra öppettider. Vi rekommenderar dig dock att kontakta en låssmed för snabbast hjälp utanför supportens öppettider.
Vänligen notera att eventuell produktgaranti och service given av återförsäljare eller låssmed endast omfattar produktfel och gäller inte vid fel orsakade till exempelvis av felinstallation.