Yale Support
Kontakta vår support eller ta reda på vart din närmaste Yale Partner finns!


Produkt Support
Skapa supportärende som privatkund
Skapa ett ärende genom att klicka här och fyll sedan i formuläret med dina uppgifter så hjälper vi dig så snart vi kan.
Supportens öppettider:
Måndag-fredag: 09.00-18.30
Lördag-söndag: 10.00-15.00


Skapa supportärende som återförsäljare eller installatör
För tekniska frågor eller teknisk hjälp, skapa ett ärende här!
Vid reklamationsärenden hänvisar vi återförsäljare och låssmeder till ordinarie reklamationskanaler
Skapa ärende som återförsäljare


Chatta
Självhjälp 24 timmar om dygnet
[Underhållsarbete pågår, chatten stängd]
Vid akuta problem
Om det uppstår akuta problem – kontakta din närmaste låssmed eller Yale Partner. Givetvis kan du kontakta Teknisk support även om det är akut. Vi försöker då svara dig så fort som möjligt inom våra öppettider. Vi rekommenderar dig dock att kontakta en låssmed för snabbast hjälp utanför supportens öppettider.
Vänligen notera att eventuell produktgaranti och service given av återförsäljare eller låssmed endast omfattar produktfel och gäller inte vid fel orsakade till exempelvis av felinstallation.