Få förhandsinformation om kommande produkter och exklusiva erbjudanden – Klicka här

Teknisk support

Kontakta vår support eller ta reda på var din närmaste Yale Installer Partner finns

Produktsupport för privatkund

Skapa ett ärende genom att lämna dina uppgifter via formuläret via länken nedan så hjälper vi dig så snart vi kan.

Supportens öppettider:

Måndag-fredag: 09.00-18.30 
Lördag-söndag: 10.00-15.00

Support via artiklar eller telefon

  • Självhjälp 24 timmar om dygnet med skräddarsydda artiklar för just det du behöver hjälp med
  • Skapa ett ärende för e-post
  • Bli uppringd av en av våra supportagenter

Öppettider för telefonkontakt:

Måndag-fredag: 09.00-17.30

 

Klicka på symbolen i nedre hörnet till höger för att starta din chatt.

Teknisk support för återförsäljare eller installatör

Är du återförsäljare eller installatör och har tekniska frågor eller behöver hjälp, skapa ett ärende här!

Vid reklamationsärenden hänvisar vi återförsäljare och installatörer till ordinarie reklamationskanaler.

Vid akuta problem

Om det uppstår akuta problem – kontakta din närmaste låssmed eller Yale Installer Partner. Givetvis kan du kontakta Teknisk support även vid akuta situationer. Vi försöker då att svara dig så fort som möjligt inom våra öppettider. Vi rekommenderar dig dock att kontakta en låssmed för snabbast hjälp utanför supportens öppettider.

Vänligen notera att eventuell produktgaranti och service given av återförsäljare eller låssmed endast omfattar produktfel och gäller inte vid fel orsakade till exempelvis av felinstallation.